Som ett Vårtecken....

Idag började dagen med strålande sol...

På jobbet var det som vanligt roligt
trots sjukdommar...

Hade en uppgift idag att ordna med
Lunch för alla på kontoret...

Fick hjälp av min ISL  B....
Hon skulle kunna få jobb på krogen
närsomhelst....

Dagen förflöt och rätt vad det var så var
det kväll....

Min fru kom och mötte upp när jag slutade....
Och det blev en snabbis på ÖB (Hmmm??)

Nejdå vi var inne och snabb handlade....

------------------------------

Väl hemma så var middagen färdig...
Min Fru hade gjort en variant på Laxpudding
men färska rödebetor och kålrot....

Gott var det....

Fick idag en del Vårtecken.....

Första var från Bosse Cruise i Götlaborg som
absolut inte ville jobba idag!
Trots att han utfört Mission Impossible 44



Efter maten tog vi vår vanliga motions runda ner vid Älven...



Trädgård i Norr....



Tulpaner är Vackert....

Nu blir det en soft kväll hemma för att ta nya tag imorgon...

Hasta Luego "Weya"

Kvällens tub tillägnas naturligtvis Bosse Cruise...


Kommentarer
Postat av: BosseA

Fan...det va så gôtt väder idag, att man itte ville jobba alls....

...nu ska jag sluta hacka kod en stund och dra på mig guran istället.

2009-05-13 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0