Ny Dag & Nya Muskler...

Idag var det en bra dag....
Jobbet gick som en dans och
livet kändes oerhört bra...

På vägen hem från jobbet så var det
varmt och man kände att Sommaren
verkligen är på väg nu...

Tog en sväng ner om stan innan
jag skulle möta upp den vackra
efter hennes jobb...

Fick en ide och köpte en jätte
blomma i hängkruka till min
fru och vår balkong....



Jag får sådana roliga ideer
ibland....

Nu sitter jag duschad , mätt och
trött i kroppen....

Efter att vi kom hem så bar det
iväg på gymet där jag körde
20 min konditions tränning
och 40 min styrka...

Märker att jag kar hittat muskler
i kroppen som kroppen gömt
och glömt bort.....

Men de märks nu det vill jag lova...

Imorgon är det Fredag och i helgen ska
Norrland få Mallorca väder med 27 grader
på Lördag & 31 grader på Söndag....

Så det blir Sol god nyttig mat och
givetvis Gym då ni andra sover ....

Hasta Luego "Weya"

Kvällens musik ger jag till alla underbara personer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0