En lätt irriterad kvinna

Kvällen flyter på i sann Eurovisions anda...
Maten var god och popcornen är i magen...

Vi skålar i vatten och säger båda två
att ingen låt ännu är bättre än vårt
kära Sveriges....

Det är lite irriterat nu i min käras
sinne...

Ni som hängt med förstår....
Långa Farbrorns vapendragare
är i farten igen...

Nu på ett mycket brutalt sätt mot
en mycket kär vän till oss...

Så för mig blir det att inhandla följande åt min
hustru,,,
(mig ska hon inte få andvända)



Denna person är så totalt rabiat
och fler och fler aviker från hennes sida...

Hursom helst så kommer kvällen bli underbar...
Det är ju lördag....(!?!?)

Hasta Luego "Weya"

Tuben tillängnar jag ?? (ni fattar)




Kommentarer
Postat av: Minna

Du är för underbar S



Kram till dig och din vapendragare
S

2009-05-16 @ 23:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0