Söndag och EU val...

Idag sov vi länge... SKÖNT...
Gick upp och fick en helt
fantastisk frukost av min hustru...

Malax limpa med parmaskinka
och tallegio....
Morotsjuice....
Yoghurt med färska  jordgubbar...
Frulle för en kung....

Vid lunchtid så cyklade vi till
vallokalen och röstade....

Jag bara röstade på vad som kändes
bra idag...
Har man inte röstat så kan man inte klaga

Efter det cyklade vi till
Ersboda för att kolla på Intersport...

Väl hemma igen så var det slapp i soffan...

Min Hustru bakade jättegoda Hälsomuffins
med musli och banan "Yummi" som min
kära svägerska Vicky brukar säga...



Till middag så gick jag på den lite omöjliga uppgiften
att göra hemmagjord nyttig Kebabrulle på rågmjöl dvs degen..
det funkade...
i den rullade vi in strimllad kyckling kryddad med sambal och spiskummin..
sallad grönsaker och kalori fattig vitlöks sås... "Yummi igen"

Mätta satt vi här framför Tv:n då jag sa till frugan att....
Byt om så går vi och tränar....

Hon var inte sen att hoppa på.....
Vi var ensamma på hela gymet....



Förutom en " Liten blivande muskelknutte"



Se där en pärla på motionssidan med...



Nu blir det dusch och kvällsfika och sen nya wallander i Bingen...

Hasta Luego "Weya"

Kvällens tub längtar nog alla efter.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0