Motion , Tanks och en Linsmus till katt

Idag var som en helt vanlig dag i April i Umeå...
Det regnade,fast det var varmt regn...
Som vanligt cyklade jag till jobbet i regnet!

Fick en ide då jag cyklade...
Att om jag cyklar riktigt fort så hinner jag ju inte bli så blött..
Jo Tjena, Det var den mest idiotiska iden jag fått på länge!

Jag blev ju naturligtvis lika blöt....
Och även på insida då jag ansträngde mig ordentligt...
Var iden kom ifrån det kan man ju undra...

Dagen rullade på i snabbt tempo...
Tackade nej till bjud lunch utan åt lydigt min drink...
Kände en enorm styrka av att tacka nej till god mat...

Väl hemma efter dagens undebara slit, så fixade jag med
vårat kvällsmål, gick sedan för att möta den underbara på
hennes jobb....

Efter maten så var det på med snabbgåarskorna och ut
på en riktig "powerwalk"...

Vi gick i ca 40 min i raskt tempo....
Märkligt att det känns skönt i kroppen att den
får andvändas på rätt sätt....

Har nu bott i snart 3 år....
Åkt förbi gamla I 20 flera gånger utan att lägga märke till
att det finns både hinderbana (som ska testas)
Och gamla stridsvagnar....



Vi kom hem och slappade en stund....
för att sedan ta en skön varm befriande dusch...

Kom ut och såg att vår lilla linsmus var i farten....



Passa dig ... jag e farlig*asg



Ok... Jag kan väl modella lite då...



Nä nu e du tråkig...ska gömma mig



Lägg av nu...e less...



Ok jag slutar väl dårå....

Ja mer än så har inte hänt i min dag idag.....

Hasta la vista vänner " where vere you are"

Dagens låt tillägnar jag alla avundsjuka missundsamma mäniskor...
Härliga ärliga snälla mäniskor vinner alltid över det onda....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0