Ännu en underbar Arbetsdag

Tänkte idag på hur lyckligt lottad man är som har ett fast jobb på
ett stort föetag i finans krisens spår!

Volvo säger upp personal GM likaså bland andra!
På mitt jobb är det extremt många som sökt sommar vakanserna
mot andra år!

Jag kan säga lugnt att jag ÄLSKAR mitt jobb!
Känner en glädje varje gång jag går till jobbet!
Trivs med arbetskamrater och ledning!

Cyklade som vanligt till jobbet imorse till ljudet av vårens
fåglar och solens sken!

Dagen flöt på i samma tempo som vanligt och rätt
vad det var så var det dax att åka hem igen!

Väl hemma fick jag se det jobb min underbara hustru gör på
dagarna innan hon går till sitt jobb, Kul att se hur aktiv hon är!

Vid kvart i åtta så gick jag för att möta henne på hennes jobb!
Känner att hon trivs oxå kanon bra på sitt jobb!



Visst är det kul att se sin fru vara glad på sitt jobb!
Ja livet är fanatstiskt Underbart.

Säger som Louie "What a wonderful world"


....


Hasta la vista "Where ever you are"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0