Träna på riktigt

Nu är man mör i kroppen.....Jag har som många vet tränat och
plågat minkropp flera dagar i veckan nu i flera månader....

Visst har jag gått ner i vikt och vuxit i muskelmassa...

Fick idag en tid med min vän "Putte"
som är en jätte i detta sammanhang...
Han är större än störst och har tränat i flera år....

Han har konstuerat ett träning schema för mig som jag nu hade första
passet på idag....Träningen tog idag 1.5 timmar och då
tränade vi enbart Armar , axlar bröst och rygg...



Nu vet man att man lever....Kroppen värker skönt och man är faktiskt
rätt nöjd med att känna att kroppen lever....

Gick idag in i Fas två vad det gäller min utveckling i vad det
gäller träning och kost

Självklart följer min underbara fru med på resan fast hon kör sin
träning och sin kost...Fas 2 som sagt...

Nu till det lite mera roliga....
Ikväll kommer min frus son Henke med Marie.... Det ska bli så
otroligt jätte roligt.... Jag ser fram emot en rolig helg med mycket
nöje och roliga happenings....

Foto från helgen kommer.....

Sa jag att min underbara hustru bara blir vackrare och vackrare för
Varje dag som går....
Hon är verkligen som ett fint vin...Blir bara bättre med åren...

Hasta Luego "Weya"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0