Ny vecka nya möjligheter

Efter Söndagens lilla motionsrunda på ca milen så var man ju lite små trött i benen då jag gick ur sängen i morse. Hade lämnat min stål hingst på jobbet i Fredags så jag bestämmde mig för att gå upp tidigare för att åka buss till jobbet idag!
Allt gick kanon, jag kom upp pigg och glad... Åt min vanliga protein shake till frulle , gjorde vid mig... Vra inne och pussade på den "Gudomliga" och for ner till Busstorget... Stegade på bussen glad och vid ett strålande humör...
Då kom chocken!!

De tog inte kontanter längre... Busschaffisen bara tittade på mig och log och sa" Har du inte busskort eller ngt av de andra kort vi tar, så blir det att gå av"

Till saken hör att denna buss är en buss som bara går till det företags område i Umeå där jag med många andra jobbar!

Det var bara att kliva av och börja promenera de ca 5 kilometer det är till jobbet!
På väg mot jobbet kom jag på mig själv att jag var inte ett dugg irriterad eller smidde
planer på att maila bussbolaget i Umeå med ett nid mail, utan jag var bara glad och upprymd
och kände hur blodet började pumpa i benen igen...

Kanon tänkte jag, träning innan jobbet! Tack snälla arga busschaufför för att du tänker på
mig och min träning....

Nu sitter jag här hemma och kollar med ett öga på "Svenska rika hemmafruar i Usa" Som precis lärt sig koka kaffe och talar om för hela svenska folket att "Om en man vaknar på
morgonen och vill ha ett blowj**b , då är det hustruns plikt att ställa upp"....Ja vad ka man säga? Här skrattar vi så det gör ont i magen....

Testade även att lägga in lite mat idag här...Kanon fräckt ju...(mat eller mat, men ni fattar!)

Hur som helst så börjar jag träna på riktigt igen imorgon efter förkylningen....
Ska bli så skönt....

Hasta Luego kära vänner....

Glöm inte mottot jag fick av min Personliga tränare: Rätt plats,Rätt inställning,Rätt utrustning...
Keep on Rocking// Coldreset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0