Tisdag , en kväll i Juni

Tisdag...Ännu en dag närmare Midsommar
och en dag närmare semestern....
Skönt...

Idag var luften lite svalare men ändå
känner man att det är Sommar...

Jobbet gick ju som vanligt som på
räls och inga missöden tillstötte...

När jag kom hem så bar det direkt
ner på Gymet....

Det börjar bli riktigt skönt att träna
och man känner att kroppen jublar igen...

-10 kilo nu och still going down...
Beach 2011 here i come....

Skämt och sido... men kul är det att
se att "Gubben " är på väg till sitt
gamla jag....

Imponerad är jag av min fru som verkligen
visar sin vilja av att träna och har ökat i
både sina rep och sina vikter på maskinerna...

"STOLT MAN"

Nu är kvällen kommen och man väntar
på att krypa ner i Bingen och bara känna
lugnet...

Imorgon ska min hustru vara med på "Vårruset"
Coolt... ska definitivt kolla på dem....

Hasta Luego "Weya"

Kvällens musik passar in på dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0