Onsdag , Medelhavet i Norrland

Idag så vaknade jag utvilad och fräsch

Solen sken , katterna spann och vågen
hade tagit ytterliggare ett kliv neråt...

Min Hustru gav mig en puss och
sa godmorgon .....

Kan en dag börja bättre....

På väg till jobbet så kom jag
på att det är ju otroligt varmt
ute... Vad kul för alla som har
semester....

Idag var det relativt jobbigt på
jobbet... ( I morgon blir det värre)
Men det är ju som det ska vara i
semester tider...

Fick en bild från en av min kollegor
som är på semester



Visst är Norrland vackert......

Mötte mi fru efter hennes jobb och
hela Umeå lever upp i värmen...

Alla uteserveringar var proppfulla
och de är inte få i Umeå...

Parken mitt i Stan (SF-Parken)
Var det ngt Jazz Jippo



Ja livet är Underbart...

Varför åka till Medelhavet?
Då Medelhavet kommit till Norrland!!!

Hasta Luego "Weya"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0