Nationaldagen 2009

Slog upp ögonen 06:11 och funderade på
varför min klocka inte ringt.....

Kom på då i tid att det var Lördag...
Borrade ner mig bland kuddarna igen...

Efter att ha önskat min fru godmorgon så
gick vi upp runt klockan 08:00 och drog en
snabb protein frukost....

Bytte om och gick mot vårt gymet...
Hmm Inga entre kort funkade...
Lite småsur gick vi hem igen...

Frusterad av att inte kunna träna så messade
jag gym ägaren om problemet och blev förvånad
då han svarade nästan direkt kl 08:30 en nationaldag...

Jo sa han systemet krånglade men det var folk på väg
och han hade fått mess redan 05:30 i morse av folk som
inte kom in....

Vi körde vårt uppvärmningspass hemma med ordentlig städning
av våran våning......

Någon timme senare så gick vi återigen mot gymet uppvärmda
och redo....

Vi körde en timmes tid för att sedan hemma äta en rejäl "Brunch"
duschade och ut på stan där det var "Motionens dag" På Torget
med självaste motionsgurun Blossom Tainton....

Efter det så shoppade vi lite gick förbi majsans katter för
att fodra dem då hon är i krekland på superesa....

Sen efter middagen spenderade vi hemma i soffan med
"Vi hade iaf tur med väderet igen" (så där bra)

Upptäckte idag att min fru faktiskt har sexiga fötter....



För er som känner den gudomliga så ser ni att hon är på god väg
med tränning och rätt kost..."URLÄCKER är HON"



Kvällens middag bestod av goda lax spett och parma rullade pilgrimsmusslor
potatissallad med gräslök och dill givetvis sallad... Gott var det...



Så enkel var våran nationaldag 2009....

Imorgon ska vi rösta men gud vet på vad....

Hasta Luego "Weya"

Kvällens Låt tillängnar jag givetvis.....

Just det Älskade SVERIGE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0