Midsummer Night 09

Midsommarafton igen...
Dagen började med ett härligt
uppvaknande och en utsökt frulle
bestående av en "Smoothie"  och kaffe...

Min härliga hustru skulle Jobba idag
så hon for iväg och jag satte mig och
funderade på var jag skulle börja...

Jag har helgens marktjänst nu
då jag är ledig och hon jobbar...

Jag satte igång och efter några
timmar var alla våra 102 kvadratmeter
städade och sängen nybäddad...

Min kärlek ringde på sin lunch och
de hade fullt ös idag med...

For sen och handlade  inför våran middag
idag.... Fixade lite och trixade....

Var och mötte den sköna och sen gick
vi iväg och TRÄNADE jag kan garantera
er att vi var helt ensamma på gymet *ASG*

Men det var otroligt skönt att träna på
detta fräscha gym....



Konditons sidan...




Styrkesidan...



"The Lovers" Kärlek på bild...

Efter träning så gick vi hem lagom utpumpade
för en dusch och myskläder...

Nu var det dax för dagens middag...



Dinner for two....



Sill potäter osså Jansson....



Givetvis en midsommar bakelse med (smördeg, jordgubbar och kessela)

Nu är vi mätta och trötta så det blir enbart gosofta med bra film
en underbar hustru och kanske lite gott i kväll...

En fantastisk midsommar önskar jag alla vänner och bekanta...

Hasta Luego "Weya"

Kvällens låt tillängnar jag absolut min underbara kärlek Pia....



Kommentarer
Postat av: Vicky

Snälla Lukas, nu har jag dregglat på laptopen igen jösses vad set ser gott ut!

kramar vicky

2009-06-20 @ 00:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0