Måndag...Det tar sig....

Idag vaknade man utsövd och pigg
trots att jag inte somnade förrän sent...

Märkligt detta hur kroppen är från
dag till dag.....

Idag var det lite panik på Jobbet....
En ledig, en sjuk och en som blev sjuk...

Men proffs som vi är så löser vi det.....

Kändes idag att man tränat hårt i helgen
men inte gjorde det något....

Vi var där ikväll igen en timme efter att vi
ätit middag....

Kört enbart kropp och styrka idag i en timme
likaså gjorde min fru....

Man märker direkt på henne att hon är igång
och man ser att kroppen henne utvecklas...

Kul att se skillnaden.....

Maten funkar bra som bara den....
Man äter mer och mer men oftare och
mycket nyttigare.....

SKÖNT

Nu kom min Hustru med en efter
trän ingen tallrik som är uträknad
efter mina mått och min kaloriförbränning....



Mmmm just det en hel Fruktaffär.... Men ack så nyttigt.....

Vanligt socker och Läsk kommer jag ej ihåg när jag tillsatte
kroppen sist.....

Slänger in en bild på "Gladiatorn"
 med.....
Man ser hur hon utvecklas....



Nu är det snart Dusch och hopp i loppelådan med min fru och  Wallander...

Mysigt.....

Hasta Luego "Weya"

Kvällens musik... JEEP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0