Lördag=Softisch

Idag vaknade jag av att min underbara hustru ropade
att "Frullen är klar"... Jag gick ju troget upp
förbi vågen och ut till Tv-rummet där
bägge härligheterna fanns...

Ja alltså både min hustru och
frullen....

Så här ser en riktigt god frukost
bricka ut....



Bara 345kcal "gottgottigottgott"

Annars var dagen helt i slapphetens tecken
för min del....
Förutom tvättstugan så gjorde jag absolut
ingenting....

När min hustru slutade så var jag där
och hämtade henne...

Vi drog till Maxi för att shoppa mat och
andra förnödenheter...
Givetvis fyllde vi upp Allevo förrådet...

Nu är vi goa och glada och inväntar
det härliga utlovade Oväderet...

UNDERBART

Hasta Luego "Weya"

Kvällens musik är till oss , för oss som ÄLSKAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0