Ett brev med posten...

Idag när jag kom hem
efter en hektisk dag så
låg det ett REK-Brev bland
posten....

Min första tanke var naturligtvis
att "Vem vill mig någonting"

Jag var tvungen att knatta till
ICA på hörnet för att lösa ut det...

Tankarna gick kors och tvärs på
vad det kunde vara....

Jag hade ju inte beställt något osv...

Kom ner till butiken och skrev på
och fick ett vadderat vitt kuvert....

Det var från ngt som heter Cederoths...?????

Öpnnade det och höll på att  sätta mig
på rumpan på trottoaren när jag såg
vad det var......

Jag hade vunnit en tävling på Allevos
hemsida.....

Jag eller rättare sagt vi vann...
Vi vann första priset rakt av....

En ny Sommar garderob från MQ...
I brevet låg present checkar på 3000:-

Vilken rolig känsla.....

Min hustru får en av sina födelsedags
presenter tidigt i år....



Ja vad ska man säga.......

Jag har tur i kärlek......Underbar hustru

Jag har tur i att ha ett
fantastiskt arbete med härliga
kamrater och bra chefer....

Och nu tur i Lotteri och tävlingar...

Finns bara ett ord.... Lyssna...

Hasta Luego "Weya"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0