Dagen före Midsommar....

Nu så var vi där....
Dagen före Midsommar.... Skönt...

Jobbet flög förbi i dag...
Halva styrkan gick på semester
och vi andra väntar ett tag...

Lite spänning blir det på Måndag..
Att se hur allt funkar....

Men det ska nog gå bra....

Min hustru ringde mig på
jobbet idag på sitt jobbs vägnar

Och...

Jag kände fasen inte igen hennes röst....
Hur inne i sitt jobb kan man vara ???
Men det gav ju en del skratt...

Nu är det kväll och vi bara softar...

Imorgon Midsommar så jobbar
min hustru och efter det så ska
vi fira midsommar med....

Först TRÄNING och sen god mat...

Idag har min underbara hustru bestämt
att vi ska börja "Bugga" till Hösten...
Coolt...

Även det kanon träning....

Nu ska vi snart ner i sängen
med katter och Tony Soprano...

Hasta Luego "Weya"

Låten ikväll får mig att tänka på min
Hustrus fråga till mig ikväll... Svaret är:
Givetvis JA!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0