Ack träning du sköna...

Idag var alla tillbaka på Jobbet...
Skönt.....

Morgonen startade med ett
medarbetarsamtal och det
kändes jättebra.....

Jag har en ISL som är
hur kanon som helst...

Hade man haft henne
som "Krögare" för i tiden
så hade man typ ägt
Harrys eller ngn annan kedja nu...

Sen gick dagen i raket fart
med högt tempo....

Hemma väntade en Hustru eller
ska man säga "lyx hustru" som
hade efter sin frukost fått en
ide om att " Idag ska jag shoppa
loss , och köpa kläder till mig själv"

Sånt gillas av mig....
Att komma hem till sin hustru som mannekängar
och visar upp sina inköp....
Hon var givetvis ledig idag och gjorde
något riktigt vettigt av sin lediga dag....

Efter att ha dragit i oss vars en "shake" så gick
vi till gymmet....

Körde ett järn pass och det känns
så otroligt skönt....
Man riktigt känner hur kroppen frodas i
glädje av att bli andvänd efter bästa förmåga..

Efter träningen så hjälptes vi åt med
att fixa en otroligt god middag...

Nu är man nu duschad mätt och fräsch...
Absolut sista avsnittet av Cityakuten snart
och sen Himmelsängen med min
hustru , katterna och Tony Soprano...

Imorgon är en ny dag....

Hasta Luego "Weya"

Nostalgi...Gubbarna kan ännu...



Ännu en go gubbe 2008



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0