1...2...3...på den fjärde?

Tisdag och solen sken...
Var lite go värme då jag som
vanligt trampade till Jobbet....

Man kände att nu är väl
äntligen sommaren på väg...

På jobbet var det lite tufft då
det var 3 personer sjuka...

Men jobbet ska göras och
när vi alla hjälps åt så går det bra...

For och mötte min hustru som
var och jobbade på sitt förra jobb
idag , då hon var ledig på sitt ordinarie...

Hon är en riktig arbetsmyra min hustru...
Sen sviker hon aldrig någon heller...
En viktig egenskap.....(Stolt man)

Vi hade ledigt idag från träningen och
det kändes skönt att kroppen får vila....

Min fru lagade fullkorns spagetti med
köttfärssås och sallad Godisgott....

Hon tom serverade mig och jag
åt i godan tro och med god aptit...

När jag skulle lägga in portionen
så fick jag lite spatt....

Börjar fundera på om hon tycker att
jag går ner för fort?? Hmmmm....

Men jag hade iof mer kcal att äta idag
men efter middagen och jordgubbarna så
är jag mätt....

Ska bli kul att se vad min kompis vågen
säger imorgon....*ASG*

Hur som helst så är jag ny duschad fräsch och mätt
snart är det dax för "kålsäcken" med min underbart härliga feeder till Hustru
och givetvis Wallander......

Hasta Luego "Weya"

Tuben ikväll får någon att tänka... *asg*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0