Torsdag in the City

Idag var det fortsatt varmt....
Jobbet gick jätte lätt idag....

Min Hustru och jag bestämde
att vi skulle ta en picknick på stan
efter jobben...

Jag mötte upp min kära på hennes
arbete och vi bestämde att vi skulle
gå hem om innan vi drog ut...

Först skulle vi köpa ett par nya skor
åt mig..... Vi stegade in på sko affären
och jag hittade naturligtvis inga...

Men min fru hittade två par åt sig....
På väg hem så blev det en ny väska
åt henne med.....

Så saldot av min sko shopping blev
2 par åt min fru och en ny väska *ASG*

Väl hemma så duschade vi och bytte om
och drog ut på stan....

Vi kände att vi inte orkade fixa matsäck
utan vi gick istället på en av stadens salladsbarer...

Inne på matstället så hade en variant av sallads buffe
kombinerat med Tacos.....

Jag tittade lite på buffen och såg fundersam ut...
Restaurang biträdet tittade på oss och frågade
om vi bar vegetarianer!!!!!

Vi fattade inget, såg vi ut som veggisar????
Då förstod vi....
Min fru hade på sig en färg glad klänning
som hon köpt på Indiska.....

Kanske var det den gröna som gjorde att
vi togs för veggisar.... *ASG*



Nu får den heta "Veggie klänningen"

Vi åt och fortsatte ner på stan för att insupa
sommaren i City.....

Vi tog en kaffe och en glass.....

Väl hemma igen så satte vi oss framför Tvn och
såg ett djur program som även gillades av en
av våra katter....



Nu närmar sig sängen för hela familjen
givetvis tillsammans men Tony Soprano....

Hasta Luego "Weya"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0