Dagen fortsätter.......

Vi gick ut på stan efter att
vi gjort vid oss.....

Först blev det MVG gallerian
där fick jag massor med nya kläder...

Sedan blev det fika med tårta på
Konditori NK...Mums....

Bio blev det med.
Johan Falk och SGI.
Vilken KANON film....
Rekomenderas varmt.



Under Bion så fick jag MMS
från Makrillstryparn från Götet...

Han och hans Kära är på camping semester
I varberg...De ser ut att njuta....



Där lyser sola...



Eller??



Hursom så är vi hemma nu
och har precis ätit gott och
ska bara mysa resten av kvällen...

Min underbara hustru har verkligen
gjort min dag till en undebar dag....

Kvällens låt ger vi till Bosse och Pira....
Hasta Luego "Weya"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0