Hösten är på ingång.....

Ja då var man tillbaka igen efter en lång sommar...
Fick idag en "Pik" av min Chef  som sa" Har du lång semester?"
-Vad menar du sa jag?

Jo det är ju länge sedan du bloggade nu sa hon!

Ja men Ok då... Jag börjar väl igen....
Kul att någon saknade mig....

Sommaren har varit helt fantastisk även om själva
semestern var för kort, men det är ju alltid roligt på
jobbet med....

Tänkte lite idag på det här med jobb....
Hur många i vårat land känner glädje då de ska
gå till sitt jobb?

Jag gör... Jag är stolt att representera min arbetsgivare!
Och så tycker jag att det ska vara, man ska älska sitt arbete...
Gör man det , då jobbar man oxå med glädje...

Nu närmar sig hösten med stormsteg och jag tycker att
det är en fin tid.....

Nedan kommer en bild på en ny typ av "Bugg" som  jag
såg då vi var på HBG Festivalen i sommras!
De är helt ofarliga....



.

Jag sprang även på en gammal men skönt höst låt...
Lyssna och njut....



Hasta Luego "Weya"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0