Sköna Lördag.....

Då var det Lördag igen, känns som om det snart är sommar
Tiden bara springer iväg!

Hur som så är min hustru och jobbar idag! Fick en del uppgifter
som jag skulle utföra idag!
En var att skura alla köksluckor och lister , Det är redan klart!
Tvättstugan ska snart dras igång och kvällens mat är under
plannering! Ikväll blir det små ceasar sallader ackompanjerat
av  lite Tapas variant med ostar och lax lite röror osv...
Givetvis vitlöks bröd till det hela!

Har en kär vän i Helsingborg som jag verkligen håller av,
men som jag inte pratar med särskilt mycket!
Men hon finns alltid där och det är lika för mig!

Fick veta att hon gillade vårt kök och ville gärna se hur
resten ser ut idag....
Så P**A ...Håll tillgodo...

Matsalen...



Samma från en annan vinkel...



Härligt vid goda bjudningar i glada vänners lag...
Här kommer våra 2 hallar som ligger i fil...



Nu till vårat lilla gästrum med plats för tre (eller fler?)



Så det var det!
Nu till mitt favorit rum alla kategorier... (Skönt ZZZZZ....)



En till på denna underbara säng...



Och nu till det "dagliga rummet" där man vistas mycket



Annan vinkel....



Sista vinkeln....



Ja dåså P...Så har vi det! Jo Katten är riktig.....

Ser att det nu är en del som besöker denna sida, men ingen som skriver ngt..
Ni vet väl att ni syns och vem ni är *ASG*

Nog om det....
Nu ska jag fortsätta fixa och dona här....

Önskar alla en fantastisk Lördag...

Hasta la vista "where ever you are"

Dagens låt tillängnar jag.....

Anette och Bosse..."Sanna Vänner" Loveu2...



Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag saknar vårat lilla kryp in och lördags mys med systra mi och Lukas, om man bara hade ett privat plan....hmmm.

Kram

2009-04-18 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0