Onsdag med sol i sinnet!

Även idag sken solen!
Vaknade idag med en utvilad kropp och kände att "jag är oförskämt pigg"
Kollade vikten direkt på morgonen och jag hade tappat lite så det är på
rätt väg!

Tog min smoothie och fixade till mig i vanlig ordning! Gick in och pussade
på gumman och begav mig mot ännu en underar dag på mitt jobb!

Dagen flöt på som vanligt i lagom tempo och jag känner sån glädje
över att jobba och trivs verkligen på mitt jobb!

Kom hem till ett tomt hem då min kärlek var på sitt jobb!
Fixade till kvällens middag som blev en utsökt Tonfisk sallad
efter Allevos recept!



Gick för att ta min sedvanliga Powerwalk och marscherade ner till
älv promenaden...

Blev förvånad hur fort allt händer här uppe!
I helgen som var så var älven istäckt nu är den helt öppen , och det
på bara tre dagar!



Lite vacker vy....



Kvälls sol i Umeå...



Gick efter det och mötte min hustru på hennes jobb och fick komma
in bakom, det var väldigt intressant!

Vi gick hem i ett snabbt tempo för hemma väntade ju kvällens middag!
Vi åt i lugnan ro och jag känner hur man blir mätt av att äta rätt...
Det känns som bomull i magen...

Nu sitter vi avslappnat i soffan och ser fam emot en dusch och sen några
avsnitt av Weeds i sängen!

Hasta la vista " where ever you are"

Kvällens låt tillägnar jag de som Tror på sig själv och sin egen utveckling.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0