Nya mål i livet

Dagen idag började med solsken så det stog
härliga ting! Det gick så lätt att grensla stål
hingsten och trampa i morgon luften till jobbet!

På jobbet rullade allt på som vanligt och på
något sätt så blir alla man talar med jätte
glada och upprymda då solen skiner!

Min hustru ringde strax innan lunch och
släppte bomben.....

Älskling... Nu ska vi satsa stenhårt på det
här med att tappa lite av vikten som vi har
för mycket av!

Jag kände faktiskt en glädje av att nu gör vi det
tillsammans! Jag har ju en gång i tiden varit
ordentligt "well done" Dvs mer vältränad än
vad jag är nu!

Vi ska köra med ALEVO! Men samtidigt äta gott
men rätt... Inga stora krav på individen som gör det
svårt , men ändå med motivation och motion..

Känns jättebra..... Så mitt nya Liv (en del av det)
ser ut som följer....



Känns bara fantastiskt kul! Man kan ju bara pröva och
se om det ger resultat!

Visst är livet fantastiskt? Jag Älskar det !

Hasta la vista " Where ever you are"

Dagens låt tillägnar jag alla som ser kärleken och sin
egen del i allt som händer i livet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0