Märkligt Väder

Idag som alla andra dagar så var det kul på
jobbet! Glädje och många skratt!

Min hustru var ledig idag och var naturligtvis
vaken före mig! Jag sa till henne att somna om
du är ju ledig! Glöm det sa hon , jag ska grejja!

Mina rutiner för morgonen blir ju rubbad...
Grrr morrade jag!! Men hon bara garvar åt mig....

Jaja det var bara att gilla läget!


Men tro att jag var förvånad då jag kom hem!
Hon hade fixat i köket ...
Putsat fönster , bytt gardiner osv för sommaren!
Glädje är rätta ordet!



Ja naturligtvis är Linsmusen(katten) som vanligt med!



Ja osså upp på bordet! Titta vad jag mer kan göra för kameran....



Ja sen den kissen!

Visst blev de nya gardinerna bra? Fönstret blev ju ännu större!
Hon e duktig, min lilla pärla!

Just det ja...Bloggen skulle ju handla om Märkligt Väder!
I två dagar har vi haft strålande vår sol och vackert!
Idag var det molnigt och även SNÖ??!!
För att imorgon växla till strålande sol och vår igen!!!

Ja se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0