Lördag och strålande Sol

Idag var vi uppe med tuppen då min hustru
skulle jobba heldag!
Vädret var strlande redan kl 08:00 ...
Kände att dagen kommer bli helt fantastisk!

Min frus son med flickvän kom igår på besök!
Det är alltid lika roligt då de kommer...



De intog soffan nästan direkt för att se en lång dokumentär  om
Auswitch.... Men de är goa och hjärtligt välkomna!

När min fru var och jobbade så tog jag en promenad ner på
stan för att bara strossa runt, väderet var underbart...


På en vecka så är all is och snö borta....



Gick efter ca en timme hem igen för att inta flytande lunch och
två av våra katter bara slappade i värmen...



Vill inte vara med på bild....



Dagen förflöt lugnt och skönt...
Vid fem slutade den vackra och jag mötte upp för att vi skulle
fixa lite god bantar mat till kvällens gourmet måltid på vår
ny inreda balkong....



Grillen drogs igång....



Här kommer resultatet...



Chili marinerad grillad fläskfile, bakadpotatis,rödvinsdoja,tatziki och sallad..
Gudars så mätt jag blev i magen....

Barna var oxå i extas och jätteroade av grill premiären..



Nu sitter vi alla i vardagsrummet och väntar på Robinsson...
Ska hinna med en dusch och dra på myskläderna...
Ha en underbarkväll...

Hasta la vista "where ever you are"

Dagen låt tillägnar jag alla goa vänner man har



Kommentarer
Postat av: susanne

WEEEEEEEEeeeeeeeee...Va härligt..det ser ut..med alla dina bilder på livet..Visst är det härligt..Jag har ingen kamera så jag kan ej fota..suck..men jag grillade och åt gott i går.

Så visst är det underbart att få mysa så...och katterna se hur gott dom har..Balkongen..promenaden..mm..

Tack för att ni delar med er av det ni har..tilsammans../Susanne!

2009-04-26 @ 09:34:06
URL: http://xanti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0