Känsla och känslor....

Sitter och ser tillbaka på mitt liv...
på det man upplevt och på det man gjort...

Har som en del vet levt ett märkligt liv på många sätt...
Skriver om en del av det livet på en annan blogg!
www.livsvandraren.blogg.se

Har sökt hela livet....
Sökt efter Kärlek...
Sökt efter Lycka....
Sökt efter trygghet....

Mest av allt sökte jag förmodligen mig själv...
Men för att hitta det så var jag tvungen att
hitta det som jag skrev här ovanför....

Men jag hittade det...
Efter 40 år......
Man ska aldrig ge upp!
Vill man så finner man!

Jag hittade världens mest underbara hustru...



Hon är mitt allt och hon finns för mig i alla lägen...



Hon fick mig att åter se livet och att åter se mig själv...
Tack Älskling.....

Kvällens låt tillägnar jag dig...... Med dej är varje dag som "Paradiset"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0