Fick ett mail....

Jag tror jag garvar ihjäl mig! Fick nedan mail på en sida (Community) som jag är på ibland!
Det finns bara två personer som jag tror gömmer sig bakom detta falska nickname!
Men mig gör det ingenting!

Det sorgliga i det hela är att bägge två har ett alkoholist problem
som de förnekar för sig själva! Bägge två är fyllda av hat mot
personer de inte tycker om!

Om man inte tycker som de gör då är man direkt ett offer
för deras hämd och hat!
Ska man ta åt sig av detta? NEJ jag tror inte det!


Från: Majbritt29 Ämne: Inget ämneDatum: 09-04-24 23:23


Inte för man ska snacka om storlek o så men jag har hört rykten om att du har en absolut MINIMAL!
Bara så du vet att det är det de säger om dig!

Ja ni kan ju själva läsa!! Visst är det komiskt?
Ha en trevlig fortsatt kväll !

Hasta la vista "where ever you are"

Kvällens låt tillägnar jag de 2 jag skriver om ovan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0