Påskadagen fortsatte

i lugnets tecken! Vi tog en lugn skön frukost och njöt av förmiddagen!
Min hustru for till jobbet då hon skulle gör ett fem timmars pass idag
och jag var ledig! Jag fixade med snön på balkongen och gjorde plats så
att våra katter kunde komma ut i vår solen!

Snacka om att få katt spel, de for in och ut och in och ut igen!
Ja alla utom den stora, hon gick och la sig!

Cyklade ner och mötte den vackra efter jobbet och vi tog en lagom liten tur
upp till våra kära vänner ankorna och gav dem mat idag med, coolt att se
hur de flockas kring min hustru, tror att de är ank killar allihoppa!







Nu är vi mätta efter en god två rätters liten middag!
Det kommer säkert bara bli lugn och bra film kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0