Våran Söndag!!

Efter det som jag skrev nedan så var ju våran
dag helt underbar...

Vi cyklade först ut till Ersboda för att bara kolla



Där var inget kul så vi fortsatte till
Strömpilen ett annat centrum på andra sidan stan....



Där åt vi jordgubbar och drack vatten.....
Efter det cyklade vi åter in mot staden igen...
Vår cykeltur idag var på ca 2.3 mil...Lite lagom en Söndag...

Åter i Stadskärnan så handlade min fru ett par Jeans och 2 linnen....
Den läckerbiten..



Hungriga var vi så det blev två goda kycklingsallader
på MonkeyMountain...

Då kom jag på den geniala iden att eftersom  YR.NO sa
att det skulle komma regn på eftermiddagen så tar
vi och går på Bio...

Så blev det.. "Änglar & Demoner" Kalasbra...



Här sitter "Pärlan" och väntar på Filmen..



Nu är det skönkväll....

Hasta Luego "Weya"

Kvällens låt tillängnar jag min Fru...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0