Tidig födelsadagspresent....

Måndag..... En dag som jag gillar...
Veckan börjar och är Måndagen bra då
följer hela veckan samma mönster.....

Dagen var fantastiskt bra......
Mycket prat på Jobbet om Rånet som vart
i helgen......

Min Underbara älskade hustru ringde idag
till mig på Jobbet och sa att jag har fått en tidig
födelsedags present av henne som väntade här hemma...

Jag skyndade hem efter jobbet för att se vad
det var.....

Jag hade fått ett årskort på ett gym här i stan
Ett jätte modernt gym....

Det ligger 5o meter från min dörr och
det bästa är att jag kan träna  när jag vill
mellan 05:00-22:00 varje dag

SKÖNT

Hon kan överraska min fru....
Nu är jag ju lite kluven????
Är det för att hon vill att jag ska komma
tillbaka till mitt forna jag?
Eller tycker hon att jag är tjock?
Jag tror att hon bara är mån om att
jag ska må bra......

Fångade årets  första regnbåge idag.....



Nu är det kväll och jag är Nöjd glad och trött....

Hasta Luego "Weya"

Kvällens musik tillängnar jag.........Min Underbara Hustru som alltid
är full av överraskningar....


Kommentarer
Postat av: Den underbara

Älsklingen min... du måste ju ha nåt att göra när städning och tvätt är gjort och jag jobbar kväll :-)

2009-05-25 @ 22:33:01
Postat av: BosseA

Men lilla grabben...det e ju bara för att hon vill vara själv hemma...fattar du väl L

2009-05-26 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0