Pirelli blogg ala mig

Kom av en slump in på Fröken Pirellis
blogg i veckan....
Läste och begrundade hur bloggar
tydligen ska vara idag....

Därför gör jag ett försök......

Idag efter gym besök och en
lång cykeltur så shoppade vi loss...

Först var vi på Skopunkten där jag
fick mig ett par sommarskor vita och fina
Summa  : 299:-

Därefter blev det Kap Ahl där det
blev 2 linnen och en livrem
Summa : 149 +149

Efter det blev det Dressman på Ersboda
(City var stängt och de byxor jag vill köpa finns bara där)
Därute blev det 1 par Batistini jeans
och 6 par Kalsonger och 12 par strumpor
Summa : 499 +199+ 398..

Och imorgon blir det ett par Jeans till
Återkommer med det....

Idag har min underbara Hustru verkligen handlat
åt mig....Glad man....



Hasta Luego "Weya"

Kommentarer
Postat av: Den underbara

Jo, man ska ju ta hand om sina pojkar asg

Tur jag får hela din lön så jag har något att handla med :-)

2009-05-31 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0