Motion,Svett&Blodomlopp

Idag var dagen då jag skulle gå med
jobbet i något som kallades "Blodomloppet"

Jag startade lite försiktigt hemma med rätt
kost



Vi var ca 6000 anmälda i olika lag...
Alla samlades på ett enormt område här
i stan...

Närmare bestämt gamla I20 området...

Jag kom dit ensam... Då mina lag kamrater
ännu ej kommit...



Det var en del där ...sakta fylldes det på...



Mer folk anlände...



Ica var där med godisvagnen "mums"



Nu äntligen hittade jag mitt lilla lag...

(har ej frågat om lov att publicera dem därför blurrar jag dem)



Hursom helst så var det en massa olika individer...
Tittade storögt på de med utrustning för flera Tusen kronor...
Värsta skorna....
Värsta bästa kläderna...
Tom special strumpor för att kunna springa riktigt fort...*asg*

Jaja jag hade mina gåfortskor jag med...
Undra vilken grupp jag tillhörde....

Men startskottet gick och vi i mitt lag drog igång värsta tempot....
Vi gick  en runda på 5 kilometer och det var riktigt skönt....

Efteråt så hade varje lag fått en matkasse av ica för picknick...
Men jag tog bara en mineralvatten då jag som ni vet är noga
med vad jag äter...



Efter en stund så bröt jag upp för min fru var där och
mötte mig ....

Nu är jag hemma och vilar ut....
Har fått medalj av kungen och känner mig nöjd...



Och givetvis ska denna medalj inta sin
plats bland alla de andra...



Nu är det Duschen som gäller och sen sängen och
ett avsnitt av Arlanda...

Hasta Luego "Weya"

Kvällens låt tillägnar jag min underbara Hustru...
(Denna låt klingade i mitt huvud hela rundan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0