Idag välkomnar


Jag B till min blogg...

B är en person som får saker gjort....
B är en person som lyssnar....
B är inte orättvis....
B tar inte parti....
B kan man ge ett förtroende...

Idag hände något roligt på mitt jobb...
Min närmaste chef  kom till mig och
berättade att hon läser min blogg...

"Nu vet jag mycket om hur dina dagar ser ut"
sa hon.....

Kul tänkte jag.... Jag har ju inget som jag döljer....
Och de eventuella tokigheter som kan hända här
de bjuder jag på....

Jag har ju berättat för henne om min andra blogg
om mitt tidigare liv, så det känns bara naturligt att
hon läser här med....

Att vara öppen och ärlig mot sina närmaste och
även sin chef tror jag bara ökar förståelse och
fortroendet....

Så jag är en av de få lyckliga som har TUREN
att ha en kvinnlig chef på jobbet...

Och en som har en kvinnlig chef hemma....

Visst är livet fantastiskt och Underbart.....

Hasta la vista "where ever you are"

Kvällens låt tillägnar jag givetvis alla kvinnor i vår värld.....


Kommentarer
Postat av: Hemmachefen

Tänk... en man som avgudar kvinnan gör vågen

Det är därför det är så lätt att älska just dig.

2009-05-05 @ 10:14:29
Postat av: BosseA

Kära blogginnehavare.

Jag har idag med, jag måste säga, förfäran erfarit att Ni låter kvinnor i er omgivning taga Er naturliga roll som den som bestämmer, ifrån Eder.

Jag ber Er härmed att taga Ert förnuft till fånga och följa den naturliga ordning som naturen har givit oss människor.



Med vänliga hälsningar,

En man i söder

2009-05-05 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0