Melodifestivalsemifinal....

Sitter nu lugnt tillbaka lutat
isoffan och ser på ovan...
(Se rubriken, ordet va jäkla lång)

Hur som helst så kan jag bara
säga USCH.....

Sverige är ju det enda som är
bra på Riktigt....

Mätt är jag med... Syndade med köpe mat
idag på jobbet....

Visst var det gott (Tack Chefen)

Nu här hemma så blev det en
riktigt god kvällsfikakycklingmacka på
grovt bröd med fågelmat på  *ASG*



Nu ska det bara bli soft resten
av kvällen...

Tänkte på allt bråk ivärlden....
Bråka aldrig med min familj eller
mina vänner...

För då....



Skäller jag tebax....

Godkväll nu alla vänner som jag känner oach alla andra med...

Hasta Luego "Weya"

Tuben tillägnas Sverige och min svåger



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0