Måndag & Grill Racks

Idag var det kanon väder då man trampade
till Jobbet...

Måndagar är alltid lika spännande...
Vad är nytt för veckan?Osv!

Idag var jag med min avdelning på
en grill tillställning efter jobbet!

Det var kanon gott att smaka på
diverse grillgodis...



Dricka fanns det med för den som ville....



Grillmästare var Självaste Ulrik Lindelöv VM Champion med
Svenska grill landslaget..



Det var fantastiskt Roligt...

Nä jag kom hem väntade min underbara
hustru...
Jag blir så glad i själen då ser henne...
Hon började jobba idag före mig så det kändes lite märkligt

Hon hade fixat kycklinggryta med Cous Cous och carrots...
Gott var det... Jag älskar att få gjord mat...



Ihelgen så kollade jag min staus inom min
pågående verksamhet....

-7 kilo
-15 cm

Och är nu inne i fjärde veckan...
Känns otroligt bra....

Nu är det spårlöst på Tv:n sen sängen... Mums...

Hasta Luego "Weya"

Kvällens tub tillängnar jag naturligtvis Sommar& Grill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0