Lördag & Städning pågår snart

Idag började dagen med En supergod frukost...
Helgerna har vi alltid lite utöver det vanliga...

Vi står inför ett litet dilemma idag...
Min lillebror ska ha sin 30-års fest den
1 Augusti i Skåne....

Vi flyger hem den 29 Juli...
Ska vi ändra och flyga hem den 2 Augusti istället?

Börjar Jobba den 3:e så jag behöver ej förlänga semestern..
Hmmm Funderingar pågår.....

Nu till dagen....
Jag har idag tagit på mig att städa &röja då min
kärlek jobbar långdag...

Ska jag chocka henne med att möblera om?
Chansen finns ju att jag får möblera tillbaka igen....

Tror nog att jag bara städar ordenligt istället....

Ute skiner solen på en blå Norrlandshimmel...
Mer info om dagen kommer senare...

Hasta Luego "Weya"

Morgonens Tub ger jag till Bosse Cruise som äcklar sig i Helsingör


 

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0