Intriger på andra bloggar

Brukar följa andra bloggar på andra communitys...
Egentligen är det få utvalda man följer....

Det finns en bloggare som funnits med länge..
En kvinna som jag känt mig oerhört osäker på...

Inser nu att den kvinnan är en oerhört bra kvinna
Med ärliga intentioner och mycket omtanke...

Jag känner att jag kan lita på denna personen nu
Och att hon inte vill någon illa...

Kvinnan har på nätet tidigare umgåtts med en
annan person på nätet som jag ABSOLUT inte
alls drar jämt med och som verkligen avskyr mig..

Nu har den ärliga kvinnan insett att den hatiska kvinnan
inte är en bra, ärlig snäll kvinna och gjort klart det för henne..

Vad händer då?

Jo den hatiska kvinnan attackerar den snälla kvinnan
på alla sätt hon kan.... Speciellt i hennes trevliga blogg..

När ska människan inse att Hat bara föder Hat?
Att ilska föder bara Ilska?

Jag tycker synd om den hatiska kvinnan...

Varför?

Jo för att hon kommer aldrig finna Kärlek eller ro omkring sig
eller i sig själv....

Alla människor är värda att känna sig älskade och omtyckta
men ger man inget så får man inget tillbaka...

Och det måste vara oerhört jobbigt att alltid
vara omgiven av Hat och Ilska....

Hasta Luego "Weya"

Tillägnar tuben  alla snälla kvinnor på vår jord...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0