Idag vart jag en hemmaman...

Vi gick en sväng på stan innan
min Hustru började jobba....

Levererade givetvis in mina två lotto
rader plus joker som alltid...
Samma siffror varje Lördag *asg*

Sen in på Godis huset för
lite påfyllning av skåpet...



Vilken gotte affär....

Nu har denna dagen snart förfluttit och jag
har varit en riktig hemma man....

Städat hela lägenheten och kört veckans
tvätt... Det var riktigt roligt.....

Har även fixat kvällens lätta buffe fat
som vi kommer äta till Dagens Event...

"Melodifestivalen"

Jag börjar nog bli gamal som ser det som ett
Event...."hmmmm"

Nåväl .... Så här blev det....



Kalori fattigt men gott....

Glömde berätta..... Igår då syndade vi rejält....USCH....



Det var egentligen bara gott de två första bitarna....
Räknade ut vad man satt i sig en vanlig Fredag tidigare
med typ pizza godis chips och cola.... Huga vilka siffror man
gett sin kropp i kalorier... *ÅNGEST*....

Men nu är man på rätt väg och jag har minskat 7 kilo på 3 veckor...
Och det utan att sakna något eller känna hunger...
"Way To Go Allevo" Gillar den metoden...
Den funkar och man får äta och är aldrig hungrig....

Hasta Luego "Weya"

Kvällens tub tillängnar jag alla ensamma kvinnor...



Kommentarer
Postat av: Godismajan

Alltså, de där 9 godisbitarna var ju en näve för dig innan. Så jag njöt av det söta och goda. Det var ju bara... 600kcal :-) Mer än vad vi brukar äta till lunch, middag och mellis på en dag. skrattar

2009-05-16 @ 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0