Helg & Mys.....

Då var det Fredag igen...
Man blir så vilse när det
är helg mitt i veckan...

Men nu är det helg på riktigt
och det känns skönt...

Imorgon Lördag är det Kulturnatta
som jag berättade om innan....

(Förberedelserna i fullgång)



Idag såg jag av en händelse
morgondagens huvud attraktion
Allanaha Miles när hon anlände till
sitt Hotel som ligger mitt emot oss
där vi bor....

Sen när jag tog en kvälls promenad
för att möta min Kärlek, då såg jag att
hon var och åy Italienskt här i Umeå..
(hennes Taxi)



Våran ena Tok Katt har börjat att surfa med
min hustru som en galning...



Nu träder vårat Fredags mys in på allvar
och det är bara softisch som gäller....

Hasta Luego "Weya"

Kvällens låt tillängnar jag Fredagen



Kvällens Tub tillängnar jag Morgon Dagens attraktion &alla Umebor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0