Heavy Metal Gurus...

Satt igår och surfade på Tuben...
Fastnade för allas våra
Heavy metal gubbar Iron Maiden...

Vilka coola snubbar...
De är bra mycket äldre än undertecknad
Och håller på fortfarande....
Vilket driv......

Bruce... Renlevnadsmänniska med
Pilot cert och flyger själv deras turne Boeing...

Nico McBrain....
Hans trum teknik är ju helt underbar....

Ja de är störtsköna.....

Sen har vi ju i Norrland vår egen
"HeavyMetalFrihetsgudinna"

Min Svåger.....
Han äter rock....
Andas Heavy metal...
Och drömmer om Nikki Sixx...



Visst är han Cool...
Här är han barn och fru ledig en helg
och är i Umeå med sin Rock vänner och röjer....

Hasta la vista "where ever you are"

Kvällens låt tillägnar jag min kära svåger


Kommentarer
Postat av: Vicky

ha ha ha ha , det tog mig två minuter innan jag fattade vem det var jag tittade på.....det är tur ingen hörde mig. Kramar Vicky.

2009-05-04 @ 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0