Full Frys.... Och vad gömmer sig i en Tunnel...

Idag var det fint väder och på
Jobbet var de extrem fart idag...

Vi gjorde årets andra inventering
på efter middagen....

Gissa om det var mycket som
räknas....

Alla var där....
Långa farbrorn... Busligan...
Kvitter tipperna... Snälla B...
mfl...

Kort sagt alla mina trevliga vänner...

Glömde...Go Gubben var sjuk...
Men annars alla...

Full Frys med andra ord....

-----------------

Min Härliga Hustru jobbade oxå sent så
när jag slutade så åkte jag för att möta
den  "gudomliga"

Såg att nu kommer sommaren till Ume...
Vädret var urskönt och såg till min
glädje att Björkarna börjar knoppas...



Visst är det vackert....

Gick vidare och fastnade vid en mystisk
Tunnel.....



Ser ni ljuset i slutet av tunnelen?



Men vad ser jag? Vad stiger fram i ljuset?



Kan det vara ??....



Ja det är det... Den "Gudomliga"....



Med telefonen i högsta hugg
planerande "Nordic Rock helgen"...

Visst är hon underbar min lilla Duva...

Jag Älskar Livet och är tacksam för allt det goda....

Hasta Luego "Weya"


Kvällens Tub Tillägnas Livet & Kärleken


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo... men visst!

Snygg i håret jag är! syns att hatten varit på i några timmar skrattar

2009-05-12 @ 21:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0