Fredag&Fjäskande katt....

Idag var det nästan Sommar....

Dagen gick fort och utan missöden...

Mötte min Fru direkt efter jobbet på
hennes jobb för att vi skulle handla...

Men då jag anlände då hade ju den
vackra redan handlat färdigt...

Hon började jobba och jag drog
hem med matkassarna...

Packade upp det hela ivrigt ackompanjerad
av en näsvis nyfiken katt...

Hade hon kunna så hade hon hjälpt mig
med det mesta....

Nåväl jag satte igång och Trixade med
kvällens måltid som bestod av:

Grillad kycklingfile...
Hemgjord potatis sallad (mager)
Och givetvis sallad...

Maten slank naturligtvis ner
och nu är man mätt och belåten...

Min Hustru orkade inte all sin kyckling
och det intresserade ju givetvis en
fjäskande katt...



Hmmm...



Hur ska jag gör nu då??



Undra om den lever...Grrr...



Jag tar den när de inte ser...

Hon hoppade ner på golvet och
smög upp tassen och tog den snabbt
som en vessla....

Vi skrattade gott här hemma...

Nu är det slappa som gäller...

Imorgon har jag en skön städ dag och har skrämt
upp min hustru med att jag ska möblera om då hon
jobbar...*ASG*

Hasta Luego "Weya"

Kvällens låt tillägnas alla helg firare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0