En söndrig jacka och solsken...

Morgonen började bra...
solen sken in genom alla fönster...

Jag vaknade totalt usövd och vi jättegott humör..
Som alltid....

Kände en skön känsla....
När det var dax att dra iväg till
Jobbet så tog jag på mig min moccajacka..

Drog naturligtvis sönder dragkedjan totalt...
"Morr morr morr"
Så var den dagen förstörd...

Hade bara mina vinterjackor framme och
var ju tvungen att dra så det fick bli i bara kavaj
Det blåste ju naturligtvis inte alls... *asg*

Dagen gick som vanligt fort och jobbet var
avklarat snabbt...
Ibland tycker jag att dagarna går för fort...
Men det är ju så när man har roligt...

När jag kom hem så hängde följande på
en galge i matsalen...



Min underbara hustru hade ju naturligtvis
hört mitt morrande i morse...

Hon hade idag varit in på Dressman och köpt
mig en ny vår jacka...

Så nu är jag sådär "Sexigt läckert modern" "STOLT MAN"

Tog en sväng nerråt kajen idag innan min fru slutade...
Man ser verkligen att sommaren är i antågande..



Visst är det en skön känsla....



Nu har vi ätit vars en räksallad och mår prima...
Kvällen kommer gå i slapphetens tecken....
I sängen senare blir det TV3 Play och Arlanda...

Hasta Luego "Weya"

Kvällens tub tillägnar jag Naturligtvis min Underbara Hustru...
(Texten är klockren)


Kommentarer
Postat av: Din ängel

Tack min älskade man... men mesta jobbet har du gjort själv, faktiskt! Jag har bara älskat dig.

2009-05-14 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0