Ny Dag Träning & Katter

Dagen började med höstkyla ute och
en rask promenad till jobbet...

Jobbet gick bra och utan
problem...
Semester tiderna närmar sig...

Fick bilder idag från min mamma
som ovetandes fått 6 st nya
kattungar....



Kan hända att denna flyttar till Norrland



Eller denna



Ja vi får se....

Efter jobbet så hämtade den underbara mig
för färd ut till min favorit "Tandläkare"
Besöket där gick bra och jag känner mig glad...

Väl hemma så bar det iväg ner till Gymet
SKÖNT....

Vi var nästan ensamma som vanligt...



Eller...Näää där är ju en mycket välbyggd herre *asg*



Ja mina vänner....
Nu är det snart midsommar med mycket lugn
och mat och givetvis träning....

Den som vill vara fin får..........

Vågen är nu på -12.5   på 8.5 veckor... Kul..

Hasta luego "Weya"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0