Påskafton 2010 fortsatte

Med en låååånnng cykeltur ut till ett köpcentra här i Ume!
Vi köpte det vi behövde fr en mysig Påskafton på tu man hand
i hemmets lugna mysiga vrå!

På väg hem så hamnade vi vi ankornas paradis, en damm som isen
försvunnit på och min hustru tyckte att "klart att ankorna ska ha mat"
så där rök brödet som vi köpt! Men vad gör det om hundra år?





Väl inne i stan så var vi åter och handlade bröd och tårtor till AA som
ikväll har sin buffe för de utslagna och för de som är nyktra alkoholister!

De blev oerhört glada för det och jag tycker att man ska verkligen bry sig
om andra personer som inte har det så lätt!

Väl hemma så blev det en skön film och bara njutning!

Nu har vi avnjutit en god påsk middag , duschat hoppat i skönkläderna och
ska bara njuta av dagen/kvällen!

Filmen nedan tillägnar jag de vännerna som i min närhet bryr sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0