Mitt i oktober

Känner mig lite så där krasslig idag, men det går ju naturligtvis över! Nu är vi mitt i Oktober och man riktigt inser
att vintern nu är på ingång,det var -8 och man fick inse att det var Dobson på!

Min fantastiska hustru har ju haft den underbara vänligheten att köpa mig ett par sådana pådragsbyxor!
Nu frös jag inte ett dugg då jag åkte till jobbet!

Träningen har det ju varit lite upp och ner på sistonde men nu ska den ta fart igen och kroppen ska byggas
och kilona rasa så här lagom innan julen kommer!

Min hustru satte igång redan igår och är även hon motiverad!

På tal om Underbar hustru!
Jag är nog världens mest lyckliga man som har en sådan fantastisk hustru som jag har! Hon finns där i vått och
torrt och vi tänker ofta i samma banor! Att livet skulle bli så fantastiskt som det nu är det trodde jag inte för 5 år sedan!

I december då tar vi vår årliga tripp till Ikea och nu är det jul saker ljus och dylikt sen blir det en uppgradering
av vårat vardagsrum, sen är vårt hem i stort sett komplett!

I helgen som var så hade vi en "koppleri" middag för två goda vänner som bägge är singel och letar efter respektive partner, så vi tänkte att vi håller middag och för dem samman , och det var lyckat! Nu ringer de oss från vars ett håll och undrar "vad har den andre sagt om mig" och vi ler åt det både jag och den fantastiska kvinna som jag har förmånen att ha som min hustru och livspartner!

Nä nu är det dax att fortsätta här och röja på! Ha en underbar dag alla vänner!

Jag verkligen älskar livet och min hustru!!

Keep on rocking// Coldreset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0