WHITESNAKE&Sol i Umeå

Då var man hemma i trygga hemmet
efter en dag med full fart...

Solen sken som bara den i morse
och värmen visade sig från sin
bästa sida...

Dagen började med lite detektiv
arbete som bestod i att få tag
i arbetskamrater av högre rang
då ett litet problem hade uppstått..

Som vanligt så löste sig det till
det bästa och kunden var nöjd....

Idag var ju dagen då Whitesnake
besökte Umeå och de drog givetvis
stor publik och stan kryllade av folk...



Ganska kul att det spelade på den
plats där jag gifte mig för ca två år sen...

Det hela började ju redan igår med att
Umeå invaderades av massor med folk
Och givetvis oxå massor av Poliser...

Inatt så var det en tok som knuffade
sig själv och en polis rätt i älven...
Snacka om idiot....Ynglingen alltså...

Satt själv en stund ikväll med min hustru
och några av hennes ex arbetskompisar
och även hennes ex och hans respektive
på en uteservering på stan (Mycket Ex där)







Ja och granne med vårt bord så satt Fröken L
från mitt jobb med vänner så jag är inte helt
utan vänner...*asg*

Nu är man hemma i lugnet och vi ska bara
softa då det imorgon bitte först är dax för någon
timme på gymet sen cykling till Strömpilen...

Jag ska få nya byxor då alla mina börjar sitta löst
nu efter bantning och tränning...

Hasta Luego "Weya"

Kvällens tub tillängnar jag givetvis alla läsare....
(Makalösa gubbar stillgoingstrong)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0