Vilken Söndag!!!!

Söndagsmorgonen började i en lugn skön
frukost på balkongen i solen...

Plötsligt avbröts lugnet av att vi hörde att
det först small som om det var en bomb
sen en massa skott och även autotmateld...

Jag sa till min fru att nu skjuter de någonstans...
Hon sa äsch det är bara som de river scenerna
sen helgen (Kulturnatta)

Då kom ljudet av polisbilar och ambulanser...
Något hade hänt...

Såg sedan på nyheterna att det varit ett rån på
en värdetransportdepå här i Umeå









(alla bilder från svt.se)

Tydligen så hade Polisen kännedom om rånet
då insatsstyrkan var på plats....

Lägg märke till att de är iklädda arbetskläder
vilket kan tyda på att varit på plats och varit maskerade...

All heder åt dessa Poliser som visar var skåpet ska stå...
BRAVO.....

Om våran dag för övrigt kommer senare idag.....

Hasta Luego "Weya"

Dagens musik Tillängnar jag Självklart Sverigest Finest.. Polisen...


Kommentarer
Postat av: delikatessen

När jag kollar på dina bilder så undrar jag om rånaren uppfatta att det faktiskt var enkelriktat. Han borde gett upp redan när han såg skylten :-)

2009-05-24 @ 18:36:28
Postat av: BosseA

Vilka miffon!...om insatsstyrkan kände till deras planer, så har dom inte hållt klaffen själva alltså! Vilka miffon!!

2009-05-26 @ 21:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0