Vänner & Friends....

Vad är det som gör att vänner helt plötsligt
bara totalt vänder om och blir fruktansvärt
elaka och ger ifrån sig hat?

Måste man tänka och tycka som andra för
att vänskapen ska bestå?

Jag känner en underbar kvinna som drabbats
av detta!

De tankar och förtroende som de delade vänds
nu emot henne i form av avskyvärda hotelser
och hemska mail!

Att livet kan förändras och att man omvärderar
sina egna värderingar står ju självklart var och
en fritt att göra....

Men för den sakens skull ska ju inte saker
man sagt i förtroende vändas emot en...

Det är otroligt fegt att göra så för att tro att
man skyddar sig själv....

Min vän som jag tidigare inte alls kände
har visat sig vara totala motsatsen mot
vad man trodde hon var då hon umgicks
med den hemska kvinnan....

Min vän ska bara vara glad för att hon
lyckades ta sig ur hennes klor och energi....

Nu är jag bara glad för att vara hennes vän
och se hennes riktiga JAG...

-------------------------------

Idag här hemma så är det bara Soft som gäller..

Vi var ute i morse på en snabb promenad
och köpte lunch låda till min hustrus yngste
son som mellan landade här i Umeå
på väg till URIX...

Han ringde mamma och sa att han var hungrig
så min underbara Fru rusade till undsättning...

Hon är en riktig Mamma min fru...

Jag kan ju bara se till vad min mamma gjort för
mig under alla år , så det är lätt att förstå....

Jag tror att i en mammas ögon är barnen alltid
barn hur stora de än blir....

Imorgon är det Fredag igen och det känns så skönt..

I helgen är det "Kulturnatta" Här i Umeå , med en massa
jippo och uppträde...

Så helgen kommer vara full av roliga upptåg (om vi orkar)

Hasta Luego "Weya"

Dagens tub tillängnar jag mina vänner...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0